FYND!!

idag på stan fyndade jag en riktigt snygg tröja!
 Jag tycker den var super fin, jag provade den igår och ba: shit så dyr
men nu kostade den bara=

och den skulle egentligen ha kostat 298 typ :O!!!
vilket köp asså!
Idag på skolan hände inte så värst mycket, vi (jag, sofia, linnea, mette, amanda och hugo) gjorde en pjäs som inte var så värst bra, fast det var typ kul att göra den, och det var väll huvudsaken :]
Ikväll ska jag och pappa göra en kladdkaka
-jag vet att du vill ha men det får du inte hahaahaha
ha det bäst tills dess------------>nästa gång jag skriver
byebye 
/felicia 


Kommentarer
Postat av: Hea

Grattis till ett riktigt fynd :)

2009-05-15 @ 19:51:10
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0