igelkotts kött, haha

okej,  rubriken var att jag titta på fannys blogg (sofias brors barn) www.annyskrutt.blogg.se !!!
idag har jag lekt med joffe,moa,felicia,ellen,amanda på stan, jag och felicia åt på subway sen lekte vi i lekparken, jag ska gifta mig med felicia på fredag (A)
nu när jag tänker efter är jag gift med ganska många, hannes,emma,sanna och snart med felicia


bilderna kommer typ imorrn, jag hann inte kom hem från träningen klockan åtta och då började jag,pappa och sascha spela reat a cat fat (nått sånt) ett kort spel, så imorrn gott folk

men nu ska john blund få besöka mig
godnatt<3

/mette

Amen

Kommentarer
Postat av: moa

jag med <3 =)

2009-05-05 @ 08:15:18
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men guuuud vilken närbild!!!

2009-05-07 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0