match mot BYSTe

hhahahah min rubrik

vi spela 2-2 och jag gjorde så dom fick sttraff i första HAHAHAH de var så fult jag börja skratta nu iefterhand när jag tänker på de, jag tog henne bakifrån de borde ha sett illa ut.
Aja men sen typ gjorde jag inte så mkt var typ inblandad i första målet, moa & sanna var matchens målskyttar.

ikväll kanske jag ska till bergsbyn och träffa emmas katt ungar, jag ser från imot att träffa bystrinder mest, hah de är så fult att jag pratar om kattbebisar som människor. men de är för att de är emmas
nu sitter jag här nyduschad och hungrig & lyssna på alcazar lalalalalallalala<3<3<3<3 vad ska man säga dunka dunka, love it

i can be your guide to paradise
/sofia

  galettttttt söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0