sofia

idag efter skolan fick jag lov att vara ensam, ta inte illa upp felicia att du inte följde mig hem fast jag bjöd på klubba, bussresa &sv... nej ärligt talat gjorde de inge för bara en kvart efter jag kommit hem kom far och vi åkte och sprang broarna runt. skönt. de är första gången så jag har inte någon direkt rekord tid så mitt rekord är från och med idag 23.4 minuter, vet inte ifall de är bra eller dåligt men de var iallfall skönt.
tack lilla pojke som hela tiden försökte springa om mig och flåsa mig i hälarna, de gav mig en liten kick att öka farten. för mitt mål var att komma före åttaåringarna, så vad göra man inte.

imorgon är de skola sen match med 96orna.

förresten vem var de som skrev den anonyma kommentaren
-ni är med på min 'veckans blogg'
vem skev denna?


okej klart slut
/sofia

grävde fram en liten skuggbild i sanden på jag & mor

bulgarien ta mig tillbaka babe

Kommentarer
Postat av: ellen

det är ju fasiken hur bra tid som helst!!!! dog du inte?:]

2009-05-26 @ 22:10:40
URL: http://elleennsv.blogg.se/
Postat av: moa

SOFIA JAG SKA OCKSÅ SPELA MATCHEN MED 96ORNA IKVÄLL =D

2009-05-27 @ 10:00:24
URL: http://moaornberg.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Fin blogg :D

Kicka gärna in min blogg, jag har frågestund och frågorna svaras vid åtta [:

2009-05-27 @ 17:44:10
URL: http://allinorah.blogg.se/
Postat av: MOa

TIDEN ÄR HUR BRA SOM HELLST!!!!

2009-05-29 @ 08:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0