sofia igen

ida har jag hunni göra massor:D

i morse när mello sluta for emma hem och felicicia slumra över på min soffa, sen for jag på match och mina gullisar mette & feli kollade troget på
vi vann förresten över kåge med sex - tre, jag fick tillochmed göra ett litet retur mål hih
sen bergsby kiosken med carro,olivia,josse,sanna & rebecca <3
de var super roligt,

Sen for jag hem och smsa SJ, cykla till han och vi cykla sedan omkring och gjorde ursviken osäker, vi letade efter barn att leka med men vi hittade bara min mormor & morfar, fast de hade främmade och inte tid med oss satt.. aja men sen träffa vi cars, sen hitta vi edvin, burman och axel på en studsmatta, vi hade skoj sen for jag till syster <3
vilken kanon dag

inte klokt kanot
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0