springspring

idag var de tjejloppen, laget 'tre flugor i en smäll!' var lätt de bästa laget, vårat lag.
moa marklund<3, amanda hübinette<3 och jag själv

jag sprang in som tvåa, silver,  fantstiskt och oväntat, fanny lundgren vann, jag minns inte vad trean hette. jag tror de var 45 deltagare så de var ju jätte bra.
de kändes grymt bra, presentkort på stadium och blommor vann jag. hoppas vårat lag också vinner nått, jag var tvungen åka hem med dom skulle stanna kvar och titta på prisutdelningen. aja här kommer lite bilder


vinsten

moa sofia & amanda <3


hejdå
/sofia


Kommentarer
Postat av: Moa

''TRE FLUGOR I EN SMÄLL'', the best team!

ASSÅ SOFIA! Du var ju jätte duktig. Du kom tvåa:O<3<3<3<3 Bra jobbat!

SOFIA, MOA och AMANDA, THEE BEST RUNNERS :D<3

2009-05-24 @ 16:15:05
Postat av: kina

Härligt Fia!! Bra gjort!

Kram Kram

2009-05-26 @ 20:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0