stressig dag

på morgonen ringde Mette mig kl 08.45!!!!! KVART I NIO!! gud jag sov
Mette: HEJ!!Är du vaken?
Felicia: uh, nääääääääää
hahah jag var inte pigg då men jag fick mig iallafall upp, och då vid tio kom Mette hit till mig :) Då var vi här hemma ett tag, sen for vi till stan och subway<3 på stan träffade vi amanda sen joffe, moa och ellen :D
vi gick på stan jättelänge och både jag och amanda hittade våra skolavslutningsklänningar, så nu behöver jag inte oroa mig något mer om det :D!
Sen for jag, Joffe, Amanda och Mette till alhemslekparken och lekte i den stora gungan och dansade. Nu kan jag hela dansen!!
grejt!
Såg att Sofia har kommit hem nu också från lägret <3
hejdå och alla björkare, syns på skolan imorgon ;)
hejdo / feliiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0