varför finns rubriker

dom är bara jobbiga och man måste fundera jättelänge på vad man ska skriva på dom.
inte så mycket har hänt idag. precis då jag vaknade kom mamma hem från jobbet (vid 10 typ) och då for vi ut och gick.
sen har jag inte gjort mycket. Jag har typ gjort NO hela dagen. mamma tjatar på mig att jag ska göra klart det, så det är nog bäst att sätta fart.
Just nu vill jag se twilight vääääldigt mycket. Jag har suttit och kollade på fan made trailers för new moon. Ikväll ska jag läsa ut den boken :) jag längtar skiiiiit mycket tills den kommer!!!!! vet någon när?
jaja ikväll blir det disco med allihopa som amanda har skrivit.
måste sätta fart nu,
tjing
/felicia


love<3

Kommentarer
Postat av: julia

Den kommer på bio den 22 november=D

2009-05-22 @ 17:38:42
URL: http://juliasnackar.bloggagratis.se
Postat av: moa

i november =)

2009-05-22 @ 19:08:45
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0