God morgon

Ja, nu har jag ju varit sjuk hela veckan och kommer säkert inte kunna gå på skolan imorgon heller. Eller jag hoppas ju det. Jag har levt på alvedon och halstabletter de senaste dagarna. Det lät hemskt, men så är det :]

Inte bästa bilden precis, men man ser i alla fall vad det är för något. Min super-glamorösa frukost :]
Jag har en fråga: Är cola bra för halsen, eller är det jag som inbillar mig? Asså inte bra, men så man får mindre ont :]?
Det känns som det just nu♥

VARS ÄR ALLA BJORKBABES? Är det bara jag som håller i bloggen längre?
till mina "kollegor": ni kan ju ringa till mig och prata en stund, jag har inte så mycket att göra här hemma.
ha det så bra allihopa♥
puss & kram
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Moa

HÅLL ERAN HÄRLIGA BLOGG VID LIV!!!! :D <3

2009-10-03 @ 12:48:18
URL: http://hihgfivee.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKRIV MER FÖR FAN, FIXA NY JÄVLA HEADER OCH SKIT!!!!!!=D<3

2009-10-03 @ 15:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0