inatt..

..så drömde jag att jag fångade en jättefin fisk

den såg ut så fast mycket finare och den blänkte :]
sen drömde jag att jag skulle springa med Sofia och Amanda och man skulle tydligen springa som Michael Jacksons syster för hon sprang typ på nått konstigt sätt, och Sofia kunde springa som hon men inte jag.. :]

igår så for jag och Amanda till Moa Marklund och var med hon och Ellen :) Det var skoj men tyvär så blev det inga bilder..
Idag ska jag nog vara med nån kompis och göra lite läxa, det måste man ju också göra ibland :)



som avslut lägger jag in en bild från i somras:
<3

/felicia

Kommentarer
Postat av: sara

Tjenis, allt bra?

Jag undrar ifall nån av er kunde göra en design och header till mig? Det skulle vara jättesnällt.

Hör av er till mig på min blogg http://saraas.blogg.se.



Tack på förhand<3

2009-09-20 @ 12:24:07
URL: http://saraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0