skola,skola och skola

Hejsan alla läsare
Idag så var jag dyngsur då jag kom till skolan eftersom det hade regnat. Jag var sur och gissa vad jag möttes av då jag kom in genom dörren?
-Skratt
Jag kunde inte låta bli att skratta själv då, men det kändes lite jobbigt. Som tur var hade Mette ett par extra mjukisbyxor i skåpet som jag fick låna :) (du får tillbaka dom imorgon)

Under veckan har det inte hänt något roligt


Jag har gjort läxor igår, och det ser väll superkul ut? Nej, inte så värst

Ikväll ska jag nog gå i säng tidigt eftersom jag också är lite förkyld

Hejdå
/Felicia

Kommentarer
Postat av: Louise

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 18:05:19
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0