solly

ursäkta mig att jga inte skrivit på ett tagt men jag måste försvara mig med att jag går i skola och tränar mycket nu för tillfället
en ändå fy på mig!
imorgon är det skolfoto på skolan, jag kommer säkert boma och ha hjärnsläpp på morgon och tro att idag är det mysdag, jag är ett hopplöst fall minne fiskpinne om ni förstår

min klass har faktiskt startat vår lilal skolkiosknu i veckan vilket jag tycker är skojj
därimot är reglerna för vad man får och icke åfr sälja en mardröm

nu har pappa kommit hem så vi ska fikalika lite

/mette

nu sofia stoppar jag in din och emmas film :]!

det är inte ett videoinlägg!!


Kommentarer
Postat av: k

de är visst ett videoinlägg om man sitter och säger: vi ska baka osv...hahahahahaha

2009-09-06 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0